środa, 9 września 2009

Strażniczka


"Niania" dla pewnego krasnoluda :)

1 komentarz:

  1. No w koncu cos dodalas:D jest ok, zwlaszcza gorna czesc ciala:P wlosy tez sa swietne......wogole ciekawy fotyw w sam raz obrazek do jakies basni lub moze komiksu:) i to sie wlasnie podoba w tobie mozesz myslec co chcesz, ale twoje bazgrolki sa naprawde dobre..... wiesz o tym;)Tez zaluje nieobecnosci w Rzeszowie :( no szkoda bo bym troszeczke nakrzyczal na Ciebie ze nie tworzysz:D hehe, moze to lepiej ze mnie bylo:P

    Tak ws skrucie to dziekuje za dobre slowo u mnie.....bardzo mnie to cieszy ze sie moje wypociny komus podobaja;) Troche mnie tutaj nie bylo bo mialem maly problem z dostepem bo zapomnialem hasla pol roku nic nie robilem dopiero teraz wstawilem z specjalnie dla ciebie "poranek" :)

    Pozrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń